Sodybų paieška

Miegamų vietų:
Vietų be nakvynės:
Detali paieška

Kviečiame savo šventes švęsti pas mus. Čia Jūsų lauks auksarankės šeimininkės, besišypsantys padavėjai, dieviško skonio maistas, prabangi stalų bei salės puošyba ir daugybė pramogų! Turime specialų pasiūlymą jaunavedžiams, tad apsilankykite.

Daugiau apie Vilą "Santa Barbara"

Tinkama vieta poilsiui, visais metų laikais, jei norime pabėgti nuo miesto šurmulio, skubaus gyvenimo tempo, rutinos. "Plaukiojančios salos" sodyba- vienkiemis, yra įsikūrusi gražioje vietoje, ant ežero kranto Zarasų raj. Čia Jūsų laukia gražūs apartamentai, pirtis, kubilas, valtis. Kviečiame ilsėtis, linksmintis, ir švęsti šventes pas mus!
Daugiau apie "Plaukiojančias salas"

Sodyba "Žvejo sapnas" įsikūręs Anykščių rajone. Rubikių ir Dusyno ežerų sankirtoje.
Puikios sąlygos žvejams tiek žiemą, tiek vasarą. Salė talpinanti iki 60 žmonių, kita salė iki 25 žmonių. Įrengta šokių aikštelė. . .
Svečius priimame visais metų laikais.

Daugiau apie sodybą

Miško apsuptyje Jūsų laukia trys patogiai įrengti namai. Visi jie yra skirtingų dydžių, pritaikyti tiek masinėms šventėms, tiek ramiam šeimų poilsiui.
Mes nuoširdžiai nusiteikę dovanoti Jums visą glėbį gerų emocijų ir nepamirštamų akimirkų.

Daugiau apie sodyba "Duburiai"

Moderni sodyba šalia Klaipėdos (7km)
Pokylių-konferencijų salė iki 100 žmonių.
Nakvynė 70 vietų (viešbučio tipo).
Vestuvės, banketai, konferencijos.

Daugiau apie sodybą "Župė"

Tai ideali vieta švęsti vestuves, jubiliejus, šeimos bei kitas šventes iki 65 žmonių. Sodyboje Jūsų laukia pabalnoti žirgai, karieta fotosesijai, bei pramoginis laivas su kateriu. Sodyboje rasite: pirtis, kubilus, bei baseiną.

Daugiau apie sodybą "Poilsis Vištytyje"

Zalensų sodyboje įrengta erdvi ir jauki pobūvių salė, vienu metu talpinanti net iki 120 svečių. Unikalios interjero detalės, židinys, erdvi šokių aikštelė kiekvienai šventei suteiks išskirtinumo.

Daugiau apie "Zalensų" sodyba

Nuomojama provanso stiliaus sodyba Vila "Pievų Menė" netoli Vilniaus, erdviame kraštovaizdyje su privačiu ežerėliu ir pirtimi ant jo kranto.

Daugiau apie vilą "Pievų menė"

Sodyba "Žvejo sapnas"
Bijeikių kaimas, Anykščių rajonas
Vidutinis reitingas: 3 (122)
Sodyba "Žvejo sapnas

Sąlygos šventėms
Salė šventėms
Sąlygos seminarams
Salė tinkama konferencijoms ir seminarams Ekranas.
Vaizdo aparatūra
Vaizdo aparatūra TV.
Židinys
Židinys Vidaus židinys. Lauko židinys.
Tualetas
Tualetas Tualetas viduje. Tualetas lauke.
Dušas
Draudžiama rūkyti
Leidžiami gyvūnai
Leidžiama atvykti su gyvūnais
Kitos paslaugos
Kita Virtuvė skirta poilsiautojams. Virtuvės inventorius. Laužavietė. Malkos. Šašlykinė, iešmai. Pavėsinė. Terasa. Vieta automobiliams statyti.

Pramogos

Ekstremalios pramogos
Ekstremalios pramogos Apžvalginiai skrydžiai.
Pirtis
Pirtis Rusiška pirtis. Vantos. Pirties priedai.
Sporto pramogos
Sporto pramogos Tinklinio aikštelė. Futbolo aikštė.
Vandens pramogos
Vandens pramogos Valtis. Žvejyba. Žvejybos inventorius. Žvejybos leidimai. Jachta.
Kitos pramogos
Kitos pramogos Grybavimas. Uogavimas.

Sodybos aprašymas

Puikios sąlygos žvejams. Gražus pusiasalis, talpinantis apie 70 palapinių. Didelė pavėsinė (iki 50 žmonių), 4 mažesnės. Salė talpinanti iki 60 žmonių, kita salė iki 25 žmonių. Įrengta šokių aikštelė.

Galima pusiasalyje pasistatyti apie 120 palapinių. Kaina - nuo 10 eur/parai. Viso pusiasalio nuoma - 400 eur/24h.; 700 eur/48h.

Pagrindinis viešbutis 25 m. nuo ežero kranto. Visi buities patogumai. Dušai ir WC viduje. Valčių nuoma, jachta, puikus papludimys pusiasalyje.
Atvykstant 10 žmonių ir daugiau, sodybos šeimininkas vaišina gyvu alumi su medumi (tiesiai iš gamintojo)
Galime pateikti maistą pagal pageidavimą (turime sutartį su profesionalais)
Klientus galime priimti ir žiemą!

Sodybų nuoma žemėlapyje

Javascript is required to view this map.

Specialus pasiūlymas

Rubikių ir Dusyno ežerų sankirtoje

Atsiliepimai

Nuostabi sodyba

Sodyba tikrai nuostabi ir vaizdas šalia jos nerealus. Labai ten gera :

Klaipėdiečiai

Labai graži sodyba, super vieta poilsiui, ramybė, ir geras poilsis garantuotas. O beje ir ežeras labai žuvingas. Rekomenduojam.

akademija kedainiu raj

labai grazi gamta geri namukai, labai fainas seimininkas. smagu pabendrauti grazus ezeras yra valteles nu zodziu labai rekomenduojame apsilankyti galima ir su mazu leliuku. linkejimai seimininkui

Puiki gamta

Esame dėkingi sodybos šeimininkui už puikiai praleistą savaitgalį.
Visiems, kurie nori pabūti natūralioje gamtoje rekomenduojame "Žvejo sapno" sodybą.

Puiku

Nuostabi sodyba.vieta begalo grazi,viskas sutvarkyta.Aciu seimininkui uz toki svetinga priemima

Patiko

Poilsis šioje sodyboje buvo nerealus!!! Kadangi mūsų buvo nedidelė kompanija su mažais vaikučiais ir mes norėjome pailsėti nuo miesto šurmulio, tai atvykę į Žvejo sodybą pasijautėme pataikę kaip tik ten, kur ir norėjosi. Labai gražiai sutvarkyta visa sodybos aplinka. Tik atvykus mus pasitiko labai svetingas ir draugiškas sodybos šeimininkas, jis mums viską aprodė, o vakare dar ir į svečius pasikvietė. Sodybos ūkvedys, visada buvo netoliese ir rūpinosi, kad mums nieko netruktų, todėl mums ir puodų, ir indų, ir visko pakako.:)
O tiems, kurie liko nepatenkinti, norėčiau pasakyti, kad turbūt visada galima matyti arba pusiau pilną, arba pusiau tuščią taurę, visur galima įžvelgti ir privalumų, ir trūkumų. Žiūrint, ko ieškosi, jei atvykęs pailsėti kabinėjiesi prie visko, tai ir būna blogai, o jei mėgaujiesi gražia aplinka, gera kompanija ir visiška ramybe, tai ir lieki laimingas, pailsėjęs ir su gražiais prisiminimais. :)

Aciu uz svetinga priemima.

Aciu uz svetinga priemima. Praleidome puikiai savaitgali,gamtos apsuptyje. Rami, jauki atmosfera,puikus seimininkai. Dar grisim! ACIU

Buvę

Sodyba tikrai graži, aplinka taipogi. Ukvedys malonus ir paslaugus. Tik sukėlė nepatogumą, kai vakarojant vakarienės metu, buvo apsilankęs ,,pinigų išmušinėtojas", tolerancijos 0. Kažkaip savininkas galėtų tą finansų klausimą išsispręsti kitaip pasispręsti. O visa kita 10 balu!!

Siulom

Aciu uz svetinguma. Apsilankeme sodyboje "Zvejo sapnas". Likome labai patenkinti, su kaimynais tapome draugais. Nelabai suprantame zmoniu kurie raso tokias nesamones. Turbut jiems gyvenimas labai nemielas. Linkiu visiems uzaugti.

Vytas

Patiko

Teko lankytis sodyboje "Žvejo sapnas". Labai patiko gamta, paslaugumas. Žvejams čia tikras "eldoradas". Sodybą vertiname 9 balais. Savininkui drąsiai rašome 10 balų su pliusu. Labai įdomus žmogus, tikras gerietis. Tiems kurie į viską žiūri per brendžio taurelę, siūlome važiuoti giliau į mišką su prašymu neužteršti gamtos.

Sukurti naują atsiliepimą

CAPTCHA
Šis klausimas yra skirtas įsitikinti, jog jūs esate žmogus, ir sustabdyti automatinį šlamšto siuntimą.

Nuostabi sodyba

Sodyba tikrai nuostabi ir vaizdas šalia jos nerealus. Labai ten gera :

Klaipėdiečiai

akademija kedainiu raj

Puiki gamta

Esame dėkingi sodybos šeimininkui už puikiai praleistą savaitgalį.

Puiku

Patiko

Aciu uz svetinga priemima.